دسته‌بندی نشده

چگونه اعتماد کنیم _روش خرید و ارسال

چگونه اعتماد کنیم؟

گاهی اوقات ممکن است هنگام خرید به صورت اینترنتی سوالات زیر را از خود بپرسید: چگونه به این فروشگاه اینترنتی اعتماد کنم؟ آیا این فروشگاه برای خرید معتبر است؟ یکی از مهمترین سوالاتی که مشتریان هنگام خرید به صورت اینترنتی از خود می‌پرسند این است که چگونه باید به این فروشگاه اعتماد کنیم؟  ادی کالا  با هدف ارائه‌ی کالاهای اصلی و با کیفیت و همچنین با مناسب‌ترین قیمت برای هموطنان گرامی آغاز به کار نموده است. در طول مدت فعالیت خود تلاش کرده ایم تا مطمئن‌ترین راه را برای جلب اعتماد مشتریان عزیز فراهم کنیم. به همین دلیل از همان آغاز فعالیت خود اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن کردیم ادی کالا  یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه بستری امن و مطمئن برای ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالا است.

فروشگاه اینترنتی ادی کالا  در جهت اعتماد آفرینی و ایجاد اطمینان در مشتریان خود موفق به اخذ مجوز رسمی فعالیت از سازمان وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور  شده است. این فروشگاه دارای نماد اعتماد 2 ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور (صاحب امتیاز :ادریس ابراهیمی ) و دارای درگاه امن پرداخت شرکت پرداخت الکترونیک سپهر می‌باشد.

همچنین در صورت تمایل به ارتباط با مدیریت فروشگاه، ثبت شکایات و پیشنهادات و در خواست‌های مرتبط با مدیریت فروشگاه لطفا با شماره 09186494718 و 09183845273  آقای ابراهیمی  تماس بگیرید.

نماد اعتماد الکترونیکی چیست؟

تعریف نماد اعتماد در سایت ایران هشدار:

تایید فروشگاه های اینترنتی توسط یک موسسه ثالث تاثیر زیادی در جلب اعتماد مراجعه کنندگان خواهد داشت و مراجعه کننده از در امان ماندن اطلاعات خود ایمنی بیشتری احساس می‌نماید و حتی در صورت سوء استفاده از این اطلاعات می تواند برای شکایت به مراجع قانونی ذیصلاح مراجعه نماید.

در واقع نماد اعتماد الکترونیکی مشخصه‌ای برای ایجاد اعتماد در کاربران به منظور خرید از فروشگاه‌های اینترنتی می باشد. مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وابسته به وزارت صنعت و معدن و تجارت) وظیفه اعطای نماد اعتماد الکترونیکی را بر عهده دارد. و اعطای این نماد فقط به کسب و کارهایی تعلق می گیرد که به صورت قانونی در فضای مجاز اقدام به فعالیت کرده‌اند.

ضرورت اخذ نماد اعتماد الکترونیکی :

با اعلام شرایط اخذ نماد اعتماد الکترونیکی (ای‌نماد) برای فروشگاه‌های اینترنتی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت این طور می‌توان نتیجه گرفت که در جهت اعتماد سازی، بالا بردن ضریب امنیت، ساماندهی و به رسمیت شناختن فعالیت این فروشگاه‌ها و ایجاد رقابت سالم در کاهش قیمت‌ها و ارتقای سطح کیفیت فروش کالا و ارائه خدمات مناسب به مصرف کنندگان خرید از فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی نه تنها لازم بلکه ضروری است. به همراه برای استعلام سایت  ادی کالا می توانید به پورتال سازمان ” ای‌نماد ” مراجعه نمایید و در آنجا سایت “edikala.com” استعلام کنید.

نظام‌مند شدن فروشگاه‌های اینترنتی، تخلفات احتمالی در زمینه‌های کیفیت کالاها، امنیت در فروش، تحویل به موقع کالا، ضوابط بازپس گیری کالا و … کاهش و جلوگیری خواهد شد و حتی بخشی از فعالیت‌های خرده فروشی کشور در مبادلات داخلی به اجراء در خواهد آمد.

خرید اینترنتی

راهنمای خرید و مشاوره :

به منظور ارائه‌ی خدمات مناسب و مشاوره قبل از خرید کالا می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت اطلاعات کامل در مورد کالاها اقدام به ثبت سفارش کنید. گارانتی محصولات: تمامی محصولات دارای 100% گارانتی سلامت فیزیکی هستند از همین رو تمامی خریداران موظف هستند کالا را هنگام تحویل از پیک به صورت کامل بررسی کنند. (در صورت وجود مشکل فیزیکی و اطلاع خریدار هنگام تست کالا، محصول بدون قید و شرط تعویض می شود). توجه داشته باشید که تحویل کالا از باربر به معنای سلامت فیزیکی کالا هنگام تحویل توسط خریدار است.

خرید از طریق مراحل زیر انجام می گیرد.

1-  انتخاب جنس مورد نظر

2- مکالمه با شماره 09186494718  – ابراهیمی  – و حصول اطمینان از موجود بودن جنس و سپس انتخاب یکی از دو روش زیر

3- الف) – پرداخت هزینه از طریق سبد خرید محصول سایت بصورت آنلاین

3- ب) – پرداخت هزینه کالا از طریق شماره کارت های  زیر:

 6104337499163408         بانک ملت – ادریس ابراهیمی –

6274 1211 8994 4556       بانک اقتصاد نوین – ادریس ابراهیمی –

4-  تماس مجدد با شماره 09186494718   (ابراهیمی  )  و انتخاب روش ارسال جنس

پرداخت اینترنتی

کاربران ادی ‏‌کالا می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است .

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;

– شماره کارت  (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )

– رمز دوم کارت   (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
– CVV2    ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی

– تاریخ انقضاء    (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.) در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد

سرویس مهلت تست 7 روزه ادی کالا

در راستای ایجاد سرویس‌های ارزش افزوده، ادی کالا با همکاری کلیه تامین کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست مشکلات فنی باشند

تحویل سریع

ادی کالا برای رضایت مشتریان تحویل 1 تا 5 روزه را برای اکثر نقاط ایران نقاط ایران فراهم کرده است (این مدت زمان به توجه به شرایط آب و هوایی و وضعیت قرنطینه کرونایی می تواند تغییر کند)

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

پشتیبانی فنی سایت، ارسال و مشاوره خرید به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته حتی در ایام تعطیل آماده ارائه خدمات هستند

تضمین اصالت و کیفیت کالا

خریدار همواره به دنبال خرید کالای اصل (Original) و با کیفیت است؛ چرا که کالاهای تولید شده توسط کمپانی‌های معتبر و بزرگ که دارای واحدهای تضمین کیفیت و تحقیق و توسعه می‌باشند، از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند.

ما به این خواسته مشتریان خود ارج نهاده و تنها کالاهای اصل را ارائه نموده و اصالت آنها را تضمین می‌کنیم. تیم  ادی کالا  با اعتقاد و باور به رسالت صداقت و مشتری مداری، تلاش خود را برای ارائه کالای با کیفیت انجام داده و اصالت تمامی کالاهای ارائه شده را تضمین می‌نماید. مشتریان محترم می‌توانند اطمینان داشته باشند که کالای خریداری شده دارای شماره سریال معتبر از کمپانی اصلی تولیدکننده بوده و هیچ‌گونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته است.

رضایت کامل مشتریان کالاها و خدمات عرضه شده از اهداف این مجموعه بوده و میزان توفیق در این امر مهم، با بازخوردی که از مشتریان گرفته می‌شود ارزیابی و سنجیده می‌شود.

متأسفانه بسیار مشاهده شده است که در امر خرید یک محصول، مشتریان به فروشندگان یا واردکنندگان نامعتبر و فاقد دانش کافی در مورد محصول عرضه شده، مراجعه نموده و یک دستگاه را به شرط اصالت و ضمانت اصلی خریداری نموده‌اند؛ ولی در زمان بروز مشکل متوجه شده‌اند که اصالت و ضمانت محصول، دارای مشکل بوده و فروشنده صداقت کافی را در برخورد با ایشان نداشته است.

همچنین شما به عنوان یک مشتری ممکن است در زمان خرید همواره یک حس بی اعتمادی و عدم اطمینان کافی را تجربه کرده باشید و به عبارت دیگر خرید خود را با آرامش خاطر و بدون دغدغه انجام ندهید. ایجاد آرامش در مشتریان هنگام خرید و حذف دغدغه‌های آنها هدف بسیار مهمی است که مجموعه ادی کالا به دنبال آن می‌باشد. لازم به ذکر است که کشور سازنده روی اصالت کالا تأثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‌کند. در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و سایر کشورها ساخت چین و کشورهای جنوب شرقی آسیا هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‌تر است که در این کشورها تولید شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *